Är det så här det känns?

Kan inte sitta still och måste sysselsätta mig hela tiden.
Det tar emot att sätta sig ner själv i soffan och se på film.
Att ta fram en bok ur bokhyllan och läsa finns inte på kartan.
Ständigt uppjagad och har aldrig tid för mina vänner.

Sedan att man aldrig blir frisk från den jäkla förkylningen är inte heller kul.
Allt som behövs är lite vila så försvinner den.
Men när ska man ha tid med det???

Mer och mer kommer.
Har nog tagit mig vatten över huvudet ändå =S
Det får ske något snart! NU! Imorgon!

Nu får det vara nog!

jag

Palla att jobba dubbelskift hela sommaren ut nu.
Lite semester tack!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du förtjänar semester gumman. KRAM

2008-07-23 @ 08:30:19
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0