Utgång?!

Det ser ut som att det blir utgång som gäller snart.
Åsa (neeelima.blogspot.com) slutar klockan 9 och efter det så blir det fest =)
Hon skulle hämta mig när hon slutat, det var ju snällt av henne.
Sedan ska vi tigga skjutts utav någon så vi slipper gå ner till stan i ösregnet.

Idag har jag i vart fall jobbat.
Det var en hel del folk på torp idag faktiskt.
Troligtvis för att det är sista helgen det är mellandagsrean!?
Imorgon är det sista mellandagsrean-dagen =) Då blir det nog säkert också lite folk.
Roligare då. Förutom att vi börjat med en stor inventering på 500 artiklar. *suck*

Nu ska jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig.
Det är ett evighetsjobb =)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0