Skaffa ork!

Idag orkar jag inte skriva något större. Har varit igång sedan halv åtta i morse =( *suck* Det är jag inte van vid. Men nu är det bara en sista koll kvar på sjukhuset innan jag kan släppa allt och gå vidare. Fick sällskapo till sjukan idag, väldigt trevligt. Blev lång väntan från det att blodprovet togs klockan nio tills vi kom in till läkaren - en timme!  Skratt, vi satt båda och beklaga oss över att det skulle ta sån tid. Kom en del roliga/sjuka/irriterande kommentarer från sjuksköterskorna när dom gick förbi. Och vi var inte sena att beklaga oss. Lite trötta och mitt sällskap var lättirriterad. =)

Nu ska jag göra i ordning lite nyponsoppa till mig, sedan ska jag sätta på en bra film och päsa ner mig i soffan.

Imorgon kommer Marie in, och vi ska baka =) Var evigheter sen jag gjorde det sist. Blir kul med lite sällskap. Passade bra när vi båda var lediga samtidigt. Återuppt förlorad tid och förnya vänskapen =)

Idag lades min fars hus ut på försäljning =/  Det var värsta skumt att se sitt eget hus på bild på hemnet.se och så skumt det kändes. Går inte beskriva. Jag är givetvis glad att pappa äntligen säljer, så han kan komma på fötter igen och skaffa sig något lite mindra. Han blir ju inte yngre precis. Men samtidigt känns det skumt att någon anna ska köpa och bo i det huset man växt upp i. =S  Men det blir säkert bra i slutändan =)

Ojdå. Det blev visst ett ganska långt inlägg ändå. Det blir lätt det när man gillar att skriva =)
Men nu ska jag kila iväg och göra nyponsoppan, mums!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ska bli superkul, även om jag drar upp dig i ottan ;p . Men vi har ju bil i alla fall. =)

2008-01-10 @ 22:00:52
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0