Sandraprat

Snart ska jag få börja med träningen igen. Det är konstigt det där. Att när man inte kan eller får träna, det är då man vill göra det som mest? Jag lovar er att när jag väl är fit for fight igen så kommer min lust för att ta på mig löparskorna vara borta! Men jag har lovat mig själv att vara fit för beach 2008. Jag kommer säkerligen spy galla över löpningarna, men förhoppningsvis hittar jag någon slag morot.

Jag måste verkligen börja äta rätt mat och sånt igen. Jag vill inte kalla mig tjock, men om jag inte slutar med detta så lär jag väl blir det inom en snar framtid. Hade inte varit fel att hjälpa kilona bort med rätt kost. Dessutom lär jag ju må så mycket bättre och min hy få en finare lyster. Det får bli mer frukt och grönt i min kyl helt enkelt. Och mycket mer lagad mat än nu.

Idag har jag i vart fall varit ledig, så jag har tagit mig en promenad, eller två rättare sagt. Sammanlagt så gick den väl på en timme. Den sista där var ingen rolig stund. Märkte att jag inte riktigt klarar av min gång-takt än. Varför ska det ta sån tid att läka?? Någon som är kunnig eller har kompetens inom området. *suck* På fredag är det återbesök på sjukhuset, denna gånge slipper jag åka till Näl i alla fall =) Och förhoppningsvis slipper jag gå själv till läkaren. Mycket trevligare med sällskap. Det går inte att komma ifrån, men jag blir helt enkelt livrädd så fort jag kliver innanför dörrarna där borta på avdelningen. Så det ska bli väldigt skönt med lite sällskap. Och det gör nog personen i fråga lite nytta =)

NU ska jag ger er ett "Vad tycker du" - inlägg. Kommer ju givetvis hamna innan denna. Sedan blir det nog sängen. Börjar bli trött i ögonen =P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0