Ner på stan?

Kanske att man ska ta sig en sväng ner till stan idag? Eller kanske åka en sväng till torp?
Tror faktiskt att jag klarar av att gå längre sträckor nu utan att bli snurrig.

Jag har börjat fundera på om min katt är uttråkad. Han har aldrig något att göra.
Går ut gör han sällan, för han är väldigt väldigt kräsen. Han går nämligen inte ut om det är kaltt, regnar, snöar eller om det är mitt på blanka dagen. Någon kan ju se honom om det är ljust ute. Men jag få se om jag kan få ut han en stund idag i alla fall. Just nu ligger han i sitt favorithörn och vilar. Kommer fram till mig ibland och säger hej och ska gosa. Just nu så kan vi inte gosa så bra då han alltid brukar ligga på min mage, där jag för tillfället har väldigt ont. Men det kommer nog gå över så småningom.

Jag gjorde en fasansfull upptäclt förut. Jag har inget toalettpapper! Gah! Fick ju använda servetter med Tweety på. Skratt. Det ser rätt roligt ut nu när jag har rullat upp dom på toarullehållaren. =)

Nu ska jag ringa min kära lillasyster och höra hur det går för henne.
Kanske vi kommer ner till stan idag.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0