Inte redo

Igår upptäckte jag att jag inte riktig hade kraften som behövdes för att gå ner till stan.Det är väl typiskt att man ska behöva öva upp något sådant också. Inte nog med att jag är livrädd för att dusch nu. Är ju en sån jävla fegis, livrädd för att det ska göra ont. Nu hade lite morfin suttit fint om jag skulle duschat. Men man ska ju inte missbruka sådant.

I morse hade jag världens mysstund. Det var helt underbart att ligga kvar i sängen och mysa. Eller jag låg kvar ända tills Åsa ringde. Åsa ska plumsa hit i snön så vi kan finna på något. Vet inte riktigt vad vi ska finna på, men just nu hade det suttit fint meden bil kan jag ju säga. Hade ma kunnat tatt den till torp och kika lite.

Jag har världens funderinar på om jag ska jobba imorgon. Det borde ju inte vara så jobbigt då jag står still mestadels? Och jag har ju chansen att kunna sätta mig ner när jag behöver. Detvärsta är bara att min kollega inte börjar förrän klockan ett. Så kommer det någon kund som ska ha något tungt, vad gör jag då?

Idag hoppas jag att min vetekudde kommer in till stan. Exet har lovat att ta in den till uddevalla någon gång underdagen idag då han var ledig. Hur kan man glömma en sån viktig sak när man flyttar? *suck* Ska bli spännande att se vad mer jag glömt.

Nu ska jag invänta Åsa här, kanske ska möta henne? Det är ju så himla mycket snö ute, jättemysigt. Önskar att jag hade kunnat vara ute och leka snöbollskrig eller åka pulka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0