Fullsmäckad!

Idag har jag fullt upp! SKa klippa mig kvart över elva =) Sedan möter Marie mig på Torp och vi beger oss in till stan. Vi hade tänkt fika i stan men vi får se vad som h'änder, vågar inte planera något, tar det som det kommer. Sedan vid 17:00 ska vi ha pizza och karaoke kväll med fotbollslaget. Det ska bli skojssigt. Sedan är det hem och nana kudde. Är så trött, vet inte varfför.

Och någon gång under dagen ska jag upp till min käre far och se hur han mår. Önskar att snart kunde bli bättre. Tycker knappt det går framåt. *suck* Hade med mig Åsa i förrgår och gud va glad min far blev. Han tycker det är jätteroligt när mina vänner, som han känner, följer med. Tror det hjälper honom att bli frisk. Så idag när jag ska upp ska Marie hänga med. Liten överraskning sådär för hoom.

Igår var jag och solade. Solade 30 minuter i ett väldigt bra solarium, kan väl säga att jag fick lite färg i alla fall =) Sedan passade jag och Kim Emma när Anneli skulle klippa sig. Hon är för härlig den ungen =)

På kvällen vid 17:00 var det träning på sportlife med laget som gällde. RPM och core. Var helt slut efter ett pass med RPM. Coren tycker jag inte är så jobbig, men men.

Nu ska jag snart dra mig till bussen.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: nedischen

ajabaja inte sola du får vänta ett tag till

2008-02-02 @ 11:55:06
URL: http://nedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0