Söndag 3:e februari

Jaha! Så idag har det gått bättre än igår i alla fall. Det är ju positivt. Vaknade första gången vid halv åtta och fick för mig att det var måndag och att jag var tvungen att gå upp =/ Men icke, det är ju barasöndag. Så det blev till att somna om igen =) Skönt. Har haft en väldigt orolig natt, inte undra på det egentligen..

Vid elva tog jag mig en sväng ut till torp och införskaffa mig ett paket med munsårsplåster. Dom där dyker alltid upp när det är som minst lägligast. *suck* Sedan åkte jag upp till Anneli. Jennie-Anne var där med sina barn och det var ruskigt trevligt att träffa dom. Det var längesedan, väldigt längesedan. Så nu har jag precis kommit hem.

Ska snart ner till stan, hämta Åsa som varit i Göteborg. Behöver nog ut till torp igen för att köpa Rockys kattsand. Det har tegit slut och jag behöver verkligen rensa där. Så då blir det väl att vi kikar där en stund. Sedan skulle vi se på film eller nått. Skönt att inte göra något alls.

Kanske blir en promenad med Mia sen också. Henne kan man verkligen prata med allt om. Hon förstår mig jättebra, även fast vi inte känner varandra så bra. Men gud va kul vi har ihop. Så just nu behöver jag ha en utomståendes syn på sakerna i mitt huvud. Så jag slipper söka upp en kurator =/

Nu är det snart "åka-dags" Ska bara skicka iväg en jobbansökan först =)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas ni ser på nån bra film sen då (;

2008-02-03 @ 14:12:43
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0