Oförskämt pigg...

Sådär jag. Fick jag jobba trots att jag hade en ledig helg.
Men det blir bra pengar sedan. Har inte råd att tacka nej till en hel söndag.

Det blev party igår med Åsa och hennes syster. Började med lite förfest hos mig.
Kollade givetvis på melodifestivalen, eller så gott som.
Lyssnade på musik och hängde på youtube. Mest framför Björn Gustafsson.

"Hon vet vad som är inne, vart man ska chacka, hon vet vad som är top notch"

"-Alla som är nått hänger på white room."
"-Har du varit på White Room? Hur ser det ut där?"
"-Man kommer inte in om man säger så, det är mest en kö!"
"-Men du har varit där inne?"
"-OM jag har! Jag kommer knappt ut!"

ASG
Fy fan va bra han är alltså.

Så var Jörgen med oss också. Sedan var han ju även så gullig att han körde oss ner.
Tack Jörgen för det =)
Det blev Harrys som vanligt. Blev en del folk efter halv tolv någon gång så det var kul.
Träffade mitt ex ex Daniel, min kollega Dage och en massa annat löst folk =) *hehe*

Så nu står jag på jobbet. Tror jag sovit max tre timmar. Kom hem vid tre.
Och då ska givetvis halva uddevalla befolkningen ringa... I´m popular  =)
Så jag kom ju inte i säng och somna förrän vid halv fem någon gång och vakna vid 7.
Låg i och för sig och drog mig till halv nio. Men kommer nog så småningom bli VÄLDIGT trött.
För nu är jag oförskämt pigg. Men det brukar vända ganska snart.

Sedan är jag fruktansvärt hungrig. Hade tänk ta mig till Maxi och köpt mig en frukt.
Men orka gå dit bort. OBS kan jag inte gå till då mitt visa kort och leg ligger hos Åsa.
Men å andra sidan så ligger Åsas plånbok hos mig. Rätt ska va rätt =)

Nu ska jag öppna butiken här och hålla mig i en timme. Först då kan jag köpa frukt.

Tills dess
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0