Natti natti

Att inte vara älskad är otur, att inte kunna älska är olycka.

Fint ordspråk påfunnen och nerskriven utav Albert Camus.
Vet inte egentligen varför jag skriver ner det men tycker det lät bra.

Nu har jag sett på det två första avsnitten i Ugly Betty och tycker fortfarande det är lika kul! Men klockan börjar bli mycket och man ska upp och jobba imorgon, så för att vara pigg och utvilad krävs det att man sover lite.
Är inte speciellt trött dock, så det blir väl att sätta på en film och somna i soffan. Klockan är ju ändå bara 11 på kvällen, så det hade varit precis lagom att dra till krogen nu om man velat det. Vart ju meningen först, men alla ballade ur, en efter en så tillslut sket vi i det. Var skönt med en hemmakväll ändå.

Imorgon är det då jobb som sagt. Sedan ska jag till mamma. Hon passar Emma så vi ska se på melodifestivalen =) Ska bli spännande. Hoppas att vi får i väg ett bättre bidrag i år än förra.

Säger bara som så:

Det enda vi aldrig får nog utav är kärleken. Och det enda vi aldrig ger nog utav är kärleken.
Skrivet av: Henry Miller


Kommentarer
Postat av: Anna

Just det, Melodifestivalen ikväll..vad bra att du påminde mig :)
Ha en fortsatt bra dag!

2008-02-09 @ 13:50:17
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0