Fart och fläng

Idag har varit riktigt en sån där dag man bara flänger runt.
Hinna så mycket man kan på så kort tid.

Det började redan åtta imorse då jag körde bebben till skolan.
Sedan hem en sväng innan nästa tur gick iväg. Denna gången till Lysekil så syrran kunde fått köpt sina tapeter. Skitsnygga verkligen. Ska bli kul och se dom uppe på väggen deras sen =)
Tillbaka till Uddevalla, släppte av sis och plocka upp Åsa. Iväg mo Trollhättan.
In på Överby, tjatade med min evigt rolige kollega Gustaf. Hade sett fram emot att få träffat Elias också men han var visst iväg på en väldigt viktig middag. Det var något med att jag cokså var fyra år =)
Sedan stack vi till Max, Åsa was really hungry! Två jubileumsmål för 57:- Vilket innebar en gigantisk hamburgare, stor pommes, stor dricka, dip och en glass. Mycket för pengarna..
Efter det bar färden vidare mot Vänersborg. Och hem till Maria.
Är riktig stolt då jag hitta rätt på första försöket, första gången jag körde dit. Har varit där en gång tidigare men då gick jag. Tur man har lokalsinne =)
Vi tröttnade till sist av att sitta hemma och tittya på TV så vi drog till bowlinghallen.
Gick uselt för mig coh Åsa, men Maria spelade bra =)

image248

Maria slänger iväg sin kula...

image249

Och så var det Åsas tur. Är glad att hon slängde det åt rätt håll i alla fall =)

 Det gick la sådär. Resultatet efter en halv serie är la inget att skryta om

 Diggar verkligen Marias pose =)

 Åsa kommer mörda mig när hon hittar denna bilden...

 Vi såg självaste skriet också...

Sedan efter bowling var Maria så himla sugen på semla, så hon tvingade mig att köpa en också. Så slant det bisst ner två maränger som jag och Åsas mumsade i oss till "I huvudet på Carolina Gynning" senare, =) haha.  Tillbaka hem till Maria och åt upp semlan, tittade lite på TV igen och tjatade. Kom fram till att festa hos mig på fredag. Få se hur det blir med det =/  Sedan åkte vi mot Uddevalla. Åsa skulle träna och Maria behövde pusta ut efter en dag med oss två =) *skratt*  Dumpade av Åsa hos henne och drog till sjukhuset för atthälsa på min fader. Han mår bättre nu vilket är tur. Klarar inte av mer katastrofer nu alltså. Åkte hem, kollade på "sjukhuset" blogga lite och sedan bar det av ner till Sportlife för att hämta Åsa. Hem till henne och såg på Gynning och åt mat, sedan slank marängerna ner.


Ja, det är min dag. Mycket gjort på kort tid. Haft fullt upp vilket är bra, då jag slipper tänka så mycket. Ska väl egentligen fortsätta med min lilla läxa. Har ju börjat skriva ner en del. Men inte på långa vägar klart. Borde bli klar snart, eller se till att jag blir klar. Så jag kan gå vidare med mitt liv.

Nu ska jag nog gosa ner mig i soffan med min katt och se på Bee Movie som jag lånade av Maria. Ska vara rolig?!

Hörs snart igen!
Tills dess... Må bäst!


Kommentarer
Postat av: matilda

kul o bowla :D

2008-02-06 @ 00:24:24
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Marie

Låter som en riktigt kul dag full av sköjiga aktiviteter :p

2008-02-06 @ 08:44:50
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0