Bra start?

Hehe. Undrar om jag verkligen fick en sån bra start på dagen? Har i alla fall kommit fram till, eller Åsa hjälpte mig på traven, att jag måste äta mer än vad jag gör nu för att få ut något utav min träning.

Dagen då, den började med att ajg vaknade 8, sen 9 och till sist vid 10 utav att en katt som satt uppe på sovrumsdörren och ville ner, vilket han kom. Dock landade han lite missräknat på mig! Blev ju för fan livrädd. Ja ja, precis därefter ringer Åsa. Den människan har alltid en tendens att ringa precis efter det att jag vaknat. Det var ju bara att dra sig upp ur sängen för telefonen låg för en gångs skull på vardagsrummet och inte vid sängen där den alltid är. *suck* Vi bestämde oss för att dra ut till Torp, viket vi gjorde. Precis efter det att vi mött varandra vid sjukhuset så kände jag en bekant och underlig känsla i magen. Och sen hade jag spytt upp mina tabletter jag tog i morse. Vitamintabeltt, Omega-3 tablett och p-piller. Konstigt tyckte jag då jag inte käkat något sen ca 18 igår kväll =S Men mne, mår bättre nu.

Har kommit hem efter att ha flummat på torp. Kollat på en dator jag funderar på att köpa... Snackat med mina kollegor och drivit dom till vanvet som alltid =) Sandra är bra på det.

Nu lagar jag lite mat. Det blir potatis och fiskbullar. Sedan ska jag vila lite, känner mig ändå inte såå pigg. Städa ska jag ockå gör idag. Men det får vänta en stund, Vila måste man när man är ledig =)

Tills dess!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: nedischen

roligt att veta att jag inte är den enda som gillar att slänga i mig en massa tillskott

2008-02-09 @ 23:43:46
URL: http://nedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0