Tidigt uppe!

Uppe i ottan :)
Idag är det första advent, skitmysigt att december äntligen kommit. Närmare jul :) När jag i morse klev in genom dörren luktade hela lägenheten pepparkakor som Erika och hennes kille bakat igår. Det var en störtskön känsla att nu är julen äntligen här :) Ikväll har jag betsämt mig för att göra lussebullar. Det är så himla gott. Mysigt att baka ju! Kommer hem redan vid sju så det är inte så sent som halv nio då jag brukar komma hem. Någon dag här så ska vi ha riktigt julbak med pynt och julmusik. Sitter redan nu här och lyssnar på julmusik genom spotify - det bästa som finns :)

Det är det jobbiga med att åka buss :S Man kommer hem tidigast en timme efter det man slutat. Men efter att vant sig vid det är det rätt skönt, kunna slappna av och koppla bort jobbet innan man kommer hem. Sedan blir det dubbelt så mycket bättre efter det jag ser hur mycket jag egentligen sparar på att åka buss :)

Funderar på om man ska börja träna på gym? Rätt skönt att hålla igång. Nu när fotbollen får så himla trögt och jag inte får köra fullt ut med den på grund av ryggen är det ju rätt skönt att kunna träna på gym?? Mia går på sportlfe, så det är ju inte helt omöjligt att man börjar träna med henne där?? Gott att kunna gå direkt dit efter jobbet, eller innan också för den delen. Så imorgon när jag är ledig blir det att kila till sportlife och kolla priser och kanske testa på en träning med Mia?! Känns skönt att bara veta att man tänker börja.

Har möblerat om lite här hemma nu. Kopplat bort datorn från tvn och satt den på en databänk ist. Jättegott att kunna surfa samtidigt som man ser på tv. Som nu till exempel, nu sitter jag i ena änden av rummet vid datorn medans disney channel rullar på tvn :) Nästa grej är bara att skaffa mig en kontorsstol, för denna köksstolen är då INTE bekväm att sitta på längre stund.



Rocky ska givetvis också va me. Han vill vara med överallt så länge han får uppmärksamhet.
Det enda är att det blir liiite jobbigare att skriva på tangentbordet med han i knät.

Nej nu ska jag fixa i ordning lite innan jag kilar till bussen.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0