Vad tycker du??

Asså, hur många tjejer är det inte egentligen som redan nu går och suktar efter den perfekta nyårsklänningen?

Hur ser den ut? Hur ser en perfekt nyårsklänning ut?
Hur ser din perfekta nyårsklänning ut i dina vildaste drömmar??
Varje år är samma dilemma och man kan ju inte ha samma klänning som förra året.
Det är inte kul, det ska vara något nytt! :)

Jag har aldrig haft dessa tankar om perfekta nyårskläningen då jag aldrig burit nån.
Nöjde mig väldigt mycket med att bara dra på mig ett par jeans och en snygg topp.
Men i år vill jag göra något annorlund, något kul. Var fin!
Då behövs ju givetvis den perfekta nyårsklänningen.

När jag hittat den lovar jag att berätta hur MIN perfekt nyårsklänning är :)

En sak är säker i alla fall!
Jag ÄLSKAR Carrie Bradshaws kläder i Sex and the City filmen.
Speciellt den hon har på sig i början av filmen!!!
<3







Jag vet i alla fall vilken bröllopsklänning jag vill ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0