Outfit

Så här såg jag då ut i fredags när vi drog ut :)
Bilderna är dock tagna helgen innan utav Kimona är jag testade kläderna.

 


Är inte ofta jag bär klänning, har nog inte haft varken klänning eller kjol sen studenten.
Men nu har jag hittat tillbaka till min lite mer "kvinnligare" sida.
Jag tror det främst beror på att jag gått ner så mycket i vikt att jag äntligen tycker klänningar med mera sitter bra på mig. En annan orsak är troligen att jag skaffat mig en pojkvän.
Tycker det är kul att göra sig fin för honom bland annat.
Det värsta med att jag har hittat tillbaka till detta är ju att då blir det mindre i plånboken av en värdefull vara.
För gud va kul det är att shoppa nu. Hela tiden!
Måste nog börja hålla i mina pengar snart!



Du är absolut det bästa som hänt mig på länge Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0