Oj

Här har man helt klart inte varit på ett tag. Förståligt också.

Har haft fullt upp på jobbet, nu i juletider är det ju inte en person som ska handla.
Och vi är ju perfekta julklapssaffären som kunderna säger. Eller sista-minuten-present-affären.
Sedan har det varit massa strul hemma som gör att man inte orkar engagera sig i andra saker än sig själv.

Men nu är jag back in buisness igen och nyår är imorgon.
Vad händer på nyår? Själv vet jag inte. Blir nog bara lugnt och senare gå ner till stan o kolla läget.
Jag har haft en jävla berg-och-dalbana den senaste veckan och nu är det dags att ta tag i saker och ting.
Min jul har i stort sett varit skit och nu hoppas jag på en bättre nyår och framför allt ett bättre år! :)

Vad händer hos er på Nyår?

Har fått en hel del kommentarer om min bild som jag la upp senaste inlägget.
Bland annat från folk som verkligen tror att jag är en bimbo.
Men det är ju helt tydligt att dessa inte känner mig! :O
Så helt klart godkänner jag inte dessa kommentarer.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!



(Söta Madde i söndags när vi var på NaD 24)

Kommentarer
Postat av: lito!

du är världens sötaste gumman! :)

2008-12-31 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0