Nya kläder!

Ha ha! Jag tror jag börjar förvandlas till någon slags shopoholic :S
Skulle till torp idag med storasyster och handla julklappar.
Sprang in i ett rea-ställ på Vero Moda och kom ut med en full kassa med kläder!

Jättebra egentligen för nu har jag lite snygga kläder som passar :)



Kanske lite fel årstid att bära dessa, men med ett par svart leggings och en snygg top så varför inte??

 

Köpte denna skjortan i svart också :) Satt jättefint, enkelt och snyggt.
Sedan köpte jag även ett lila linne med lite strass på som är perfekt för utekvällen :P

Nu ska jag softa i soffan framför sex and the city en stund innan john blund faller in..

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0