I väntan på 4 pall...

Står här på jobbet, väntar på att våra MEGAleverans ska komma och lyssnar på julmusik.
Rockar loss lite för mig själv här, snart kommer väl min hårdrockschef och joinar :P

Vi kommer få in 4 PALL!! med varor idag. Detta ledde till att jag hela förmiddagen spenderat tid på loftet för att städa och röja för att vi ska kunna få plats med allt. Ser mörkt ut dock. Gäller att stuva stuva stuva :P



Har ju köpt en kamera som jag leker med var och varannan dag. Igår vart det dock Mickes tur och testa lite.
Fan, jag hatar att vara med på kort när jag vet det. Gör bara massa konstiga miner och gör mig till hela tiden.
Sedan tycker jag aldrig att jag blir bra på kort :( Men den här bilden blev ju rätt okej ändå.

Igår vart det mys hos Micke med räkor och vitlöksbröd :) Gott som skam och mysfaktorn på topp med tända ljus och grejjer. Ibland så försöker han min älskade pojkvän!! Ville aldrig att räkorna skulle ta slut, men det gjorde dom snabbare än beräknat då Nicklas dök upp och snaskade upp några av min färdigskalade räkor. Ha ha! Bara att sätta sig och skala nya :/ Man får ju inte vara hungrig när man ska äta detta, för det tar ju lika lång tid att skala räkor som det tar för magen att bryta ner det.

Nej, nu är det dags att ta bort denna lugna julmusiken och på med lite fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0