Överanalysera!!

Varför ska i stort sett alla tejejr överanalysera allt?
Jag menar allt från sms från pojken man håller på och träffar till vad dina kompisar menar med vissa miner?

Jag har nyligen varit med om att en kompis till mig blivit toknojjig över att killen hon har börjat träffa inte svara på hennes sms inom två minuter. Och jag sa till henne gång på gång att hon bara överreagerar. Visst, det tog en halvtimme utan svar och hon får dårdimpen. Då var det återigen bara att förklara att han kanske jobbar, inte har telefonen med sig eller bara upptagen för tillfället. Jag kunde inte fatta att hon var så orolig över det. Jag kunde inte förstå att hon kunde bli så nojjig över denna kille förrän jag själv hamnade i samma situation. Så nu har vi ombytta roller. Nu är det jag som blir ett nervvrak och hon som får vara den lugnande trösten.

Tankar som
- han är nog inte intresserad
- han tycker jag är jobbig som skriver
- han träffar säkert nån annan

dyker upp i huvudet på en och sedan blir man bara osäker. Man vet inte om man ska våga skriva igen eller kanske till och med ringa. Vad ska du skriva då?

Men alla dessa tankar är som bortblåsta när telefonen väl piper och Hans namn står i displayen.

Varför ska vi tjejer alltid göra en sån stor grej utav att en kille inte svarar när du ringer eller skickar ett sms???

Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

Taaack desamma :) hoppas du får en trevlig kväll, till skillnad från mig som bara sitter hemma haha. vad är det för butik du jobbar i? kramm jeanine

2008-08-22 @ 21:01:28
URL: http://diamondintherough.blogg.se/
Postat av: Henk-tha-Hunk

För annars hade det inte varit spännande ju :O

2008-08-23 @ 02:28:22
URL: http://henkthehunk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, vafan är det så för? Man blir ju bara uppstissad själv, varför kan inte killarna vara sådär hyper nervösa för? De verkar kunna ta allt med en klackspark! Ciara - Like a boy stämmer bra in!

2008-08-23 @ 19:11:13
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Postat av: jeanineDenise

jahaa okej, det låter juh roligt, hahah om jag ändå kunde jobba.

Jag är mammaledig och innan det pluggade jag.

Skulle gärna vilja jobba, de e ganska tråkigt o gå hemma

2008-08-23 @ 21:01:21
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0