Tjat =)

rocky

Jaa, nu har jag precis kommit hem efter att kört Jonas ner till Göteborg på en fest. Vad gör man inte för sina kollegor??? Ha ha. Eller så är jag bara för snäll helt enkelt. Nu sitter man ju här igen när man borde gå och lägga sig egentligen. Borde ju sova eftersom jag ska upp klockan 8 imorgon. Men å andra sidan är jag ledgi på fredag, och då ska det sovas länge. Men av någon konstig anledning får folk alltid för sig att ringa när man är ledig coh ska sova länge =S

Denna veckan har jag äntligen kommit igång med fotbollen igen =)  Känns underbart gott att komma igågn och fått bytat tider med kollegan så han kan stänfa så jag kan träna. Nästa vecka blir värre. Få se ifall jag kan få vårat nyförvärv att stänga själv eller nått?? Måste verkligen börja träna igen nu. Är såå kul!

I söndags var jag iväg och kollade när Ljungskile spelade mot kalmar. Slutade 4-1 om jag minns fel. Men den dommaren alltså! Undrar om han får fortsätta dömma efter detta!!! =O  Jag har aldrig varit med om att en dommare blivit utbuad - I HALVLEK!!!  Säger det mycket om honom då eller?  Men för övrigt är det riktigt roligt att gå och titta på fotboll. Spelciellt i trevligt sällskap som man hamnar i  =)

Nä nu får jag nog se till att sova.,
Bloggar imorgon säkert om något viktigare och roligare.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0