Liten uppdatering

Ja, nu har man ju lyckats att inte vara hemma på en vecka skulle jag tro. Men allt är bara bra =)
Har ju fått en sambo, igen!! Men denna gången är det lite mer seriöst och på allvar.
Ha ha! Erika har flyttat in hos mig och kommer bo där numera. Hoppas det funkar.
Än så länge har det ju gjort det, men å andra sidan har inte jag varit hemma mer än ett dygn sammanlagt.

Idag gör jag min första dag med min nya tjänst på Överby köpcentrum.
Är kvar i samma gamla företag (Teknikmagasinet) men har bytat butik och stad.
Största skillnaden mellan butikerna är att det är så himla lugnt här på Överby.
Inget kundflöde på dagarna över huvudtaget vilket gör att man lätt blir rastlös. Och bloggar =P
Men det är kul att vara här igen. Jobbade mycket i denna butiken förr.
Så det har varit många personer som jobbar i butikerna runtom här som man tjata en del med.

Idag jobbar jag bara till sex, sedan ska jag och Erika iväg och handla mat. Mitt kylskåp är fruktansvärt tomt.
Ikväll blir det lugnt, sitta och se på tv om inget annat är planerat.


Hela veckan i övrigt har gått väldigt fort och varit väldigt oväntad men otroligt mysig.
Det känns fruktansvärt bra och jag gillar det . Jag gillar dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0