Äntligen! Ett avklarat kapitel!

Nu har jag äntligen fått göra det jag skulle gjort för längesedan!
Nu är det gjort och det sitter där. Men med lite tid så kanske??

Ikväll har jag varit alldeles ensam. Vilket jag såå länge har fruktat.
Nån sa till mig att det är stress. Om man inte ensam kan sätta sig i soffan och läsa en bok. Då är man stressad. Andra tecken är om du inte kan stänga av mobilen eller msn. Utan man måste ständig vara tillgänglig. Det tyder också på stress. Dessa ord var nog bra för mig att höra. För nu har jag äntligen tagit mig samma och sitter ensam i min soffa och tittar på tv.  Det har tagit en stund att komma hit. Men nu har jag klarat av ett långt kapitel i mitt liv och behöver gå vidare, så då behöver jag även lite nya rutiner. Så jag har lagat mat och sett på tv.

jag

Nu sitter jag iofs här och bloggar samtidigt som msn är på. Men jag är ensam och svara inte på varken sms eller samtal just nu. Man kan inte göra allt samtidigt, utan får ta en sak i sänder. Många bäckar små lixom.

Nästa steg nu är att hinna med allt jag borde hinna med. Fast för det behöver jag ju få lite ledigt. För just nu ligger jag låångt efter. En ledig dag hade gjort så mycket. Det hade varit välbehövligt nu också efter två veckors ständigt slitande.

Nu ska jag stänga av här och gå in i en liten dvala tills imorgon då det är jobb nio på morgonen.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det låter som om du är på rätt väg sötnos. Keep it up!

2008-08-24 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0