Så dålligt på...

Jag har aldrig varit den tjejen som haft ett bra tålamod.
Har aldrig varit  bra på att vänta på något eller längta efter någon.
Jag gör ofta allt jag kan för att det ska ske nu, hända något nu, nu, nu.
Jag är framfusig och vill ha ett svar direkt.
Veta om det kommer bli du och jag eller inte??
Oftast går det åt helvete!!
(ursäkta svordomen)

Men dom senaste månaderna, eller rättare sagt början av detta året, har jag lärt mig.
VIssa saker måste ta sin tid, måste få komma när det komma skall.
Andra saker sker fast du inte vill eller väntar på det.
Oftast är det "the bad things" som sker då.

Ibland önskar jag att man bara kunde spola fram tiden och vara förbered.
Veta i förväg vad som kommer ske i slutändan och handla efter det.
Varför slösa bort tid på något som ändå inte kommer bli som du vill.
Varför slösa bort tid på något som kommer gå åt skogen.

Ibland önskar jag att man bara kunde spola tillbaka tiden och börja om.
Tänk va många misstag du skulle kunna rätta till.
Rätta till det du sa till den där killen på krogen.

Men usch va tråkigt allt hade blivit.

Jag tror att det som sker, sker oavsett vad du gör.
Förr eller senare så kommer det som var menat dig fram.
Förr eller senare kommer du lära dig av dina misstag.

Men jag hatar verkligen att vänta på ett svar
ett tecken
på vad som helst!

Nu, nu, nu vill jag att det ska ske!!!

Kommentarer
Postat av: Max

jag känner igen mig haha

2008-04-15 @ 22:29:29
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0