Match i Bullaren...

Ja, då var det dags för seriepremiär för b-laget.
Denna skedde då i Bullaren av alla ställen.
Var en lätt match och vi vann med 2-0.
Vi hade spelet i stort sett hela matchen.

Jag fick spela innermitt med söta Anna för första gången.
Funkade jättefint. Det är bra att man har stjärnan i laget breve sig =)

Jobbade till halv fyra och sedan var det lite stress med att få på sig ett motorcykelställ.
För jag skulle åka motorcykel med Jocke till Bullaren för att spear lite tid och för att det är huuur härligt som helst.
Matchen började vid halv fem och då var jag precis ombytt och klar =D

image305

Denna skönheten åkte jag med fram och tillbaka från Bullaren.
Gick fint fint hela resan.

Sedan spenderade jag söndagskvällen nere hos bebben (Mia).
Vi såg på parlamentet och klassikern Pretty Woman.

Så, då var det en ny vecka att se fram emot.
Just nu ser jag fram emot torsdag.
Mer om det kommer
SÅ håll er uppdaterade =D

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Vill också åka motorcykel jue! Pappa har ju sin men vi är ju nästan aldrig hemma samtidigt så det blir inte mycket åkt tyvärr- men det är underbart att åka..

2008-04-23 @ 15:21:54
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0