Måndag 7 april

Idag tillbringade jag största delen av dagen på min hemort - Munkedal.
Var trevligt att återvända en kort stund och hälsa på min käre far som blir bättre och bättre nu =)

Snäll som Patrik är lånade han ut sin bil till mig =)
Gillar den bilen och är faktiskt en sådan jag lär köpa när det väl kommer till kritan.

image293

Här står då den sköne =) hemma på pappas uppfart.

Hjälpte pappa bland annat med att städa lite inför flytten.
Hittade massa gamla grejjor som är mina sedan låångt tillbaka.
Gamla skolböcker som alltid är roliga att titta i igen.
Sedan var det en annan kul grej som jag hittade.
Jag hittade massa kataloger från teknikmagasinet, från bla 2002.
Tyckte jag var komiskt då det är där jag jobbar idag.



Sedan bar det av tillbaka in till stan och lämnade grejjerna hemma hos mig och syster.
Lånade även en resväska hos pappa som jag ska ha till Danmark =)

Vid halv sju begav jag mig in till Torp och på jakt efter nya fotbollsskor.
Hittade ett på intersport. Och så har vi rabatt på intersport från Herrestad AIF
så det gjorde ju skorna lite billigare =)

image294

Dessa blev det!
Är supernöjd. Första damskon jag köpt.
Har alltid fått köpa herrskor då dom damskorna alltid varit för smala.
Men den här satt som gjutet! Hur gott som helst =)
Ska bli skönt att få springa in på träningslägret !!

Men nu ska jag slöa och sätta på en säsong med vänner =)

Tills Dess
Ha det Bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0