Kluven!

Ja, vad ska jag skriva??
Har massa tankar om allt och inget just nu.
Kan inte koncentrera mig på något alls.

Blir inget av Norge tror jag. Jag bara velar fram och tillbaka.
Men jag vill inte lämna det jag har här hemma för det.
Hade varit kul, visst, det kan jag inte sticka under stolen med.
Men med tvivel vågar jag inte chansa.
Jag har mina vänner här och familj som jag har svårt att lämna.
Fotbollen, som jag verkligen brinner för och som det  går så bra i nu, vill jag heller inte lämna.
Med så mycket på gång här så vill jag inget lämna.

Jobbet hade gått ut på att jobba 3 veckor vara hemma 1.
Men som sagt, känns det inte bra så vågar jag inte ta chansen.
Jag må vara feg, men, Hey! That´s me..

Jag pratade tidigare om once in a lifetime.
Men det känns helt enkelt inte rätt   =(
Jag får hoppas att det dyker upp något som passar mig bättre.
Något som jag verkligen vill satsa på.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Det är alltid svårt. Men jag kan ju trösta dig med att jag inte heller hade nappat. Som sagt, det är för mycket att lämna. kram

2008-04-23 @ 09:46:53
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0