...

Ja, i måndags var det dags för vårt årliga spelarmöte.
Kom väl inte fram till så himla mycket.
Satt mest och lyssande på den roliga 5-årsplanen som HAIF har för oss damer.
Bland annat att vi ska ligga i division 2 om 5 år!!!
OMG!

Sedan var det gratis pizza som gällde hela laget runt =)

image313

Söta Anna mitt i maten. =)

image314

Ammi blev mätt och tur va väl det =P

Nu ska jag snart dra till träningen.
Jag och Mia har till och med fått för oss att springa till bodele.
Få se hur genomfört det bli =)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!!

Kommentarer
Postat av: tvärnit

Jag tycker att ni spelare hänger upp er för mycket på det där med div. 2. Som det ser ut nu så är det ingen omöjlighet. Vi har väldigt många bra spelare och du är ju en dela av detta Sandra. Sluta tänk så negativt och sikta mot div. 2 så får vi se hur långt det räcker. =)
Lagledaren

2008-05-02 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0