Still Sick!

Har blivit helt fast på facebook.
Till en början med var det bara folk som tjatade om det men fatta inte vad som var så kul med det. Sedan startade jag ett "konto" och fattade fortfarnade inte vad man gjorde eller varför det var så kul?! Men nu har jag hittat massa gamla klasskamrater och såna man tappat kontakten med. Hur kul som helst.

En dag till ahr gått utan att febern har lagt sig. Varför? Orkar inte, måste träna, jobba och träffa cilla. Är det ett tecken?

Sitter och ser på Sex and The City, och jag kan inte fatta varför dom ska krångla till sina förhållande så! Det är precis som ett litet spel för att få ett förhållande att funka. Men vissa saker som sägs är rätt tänkvärt. Speciellt det -
"behövs det drama för att få ett förhållande att funka?"
Det kanske stämmer? Att ha ett förhållande där man bara är snälla mot varnadra och aldrig tjafsar. hur seriöst eller långvarit är det? Visst tjafsar jag och Christian men det är ju aldrig allvarligt och vi
blir aldrig ovänner eller skriker på varandra.
Vi har olika tycke och smak men det gör det mesta mer spännande. Som att inreda ett rum med olika tycke. Spännande värre.


Nu ska jag snart laga lite mat till mig. Blir något så spännande som korvstroganoff. Men nått så oerhört gott!


 

Kommentarer
Postat av: Fredricas modeblogg

Inte skaffat det än. Men vad jag har förstått är det väldigt många som har. Men så om man skaffar ytterligare ett sånt där konto känns det som om man kommer snacka med precis samma människor som man gör på nattstad. men kanske värt att testa ;D man kan ju alltid avsluta det annars ;) vad tycker du? ska jag signa upp mig`?

2007-09-07 @ 21:04:14
URL: http://fredriiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0