Snart..

Jag måste verkligen klippa mig!!! Snart!!
Känns så himla livlöst håret som det är just nu.
Behöver klippa och färgar håret känner jag.
Men vet inte hur. Får kolla runt lite på bilder så får vi se vad det blir.

Har varit borta på Harriets (i brist på annat) och fått doftprov på två nya parfymer.
Den ena är DKNY nya, vet ej vad den heter men är i form av ett äpple. Går på reklam nu.
Och den andra är Hugo Boss nya, går också på reklamen.
Både luktar väldigt gott. Den ena är lite starkare än den andra som luktar mer fruktigt.
Båda kan användas till olika tillfällen. Får se vad det blir.
Mina börjar ju ta slut nu så.

Sedan känner jag att jag behöver förnya min klädstil.
Har ju fortfarande det där presentkortet på Vero Moda att lösa in.
Allt detta får komma efter lönen.

Kommentarer
Postat av: Marie

"Äppel parfymen" från DKNY har jag, den e värsta bra=)

2007-09-19 @ 22:58:06
URL: http://redtail.blogg.se
Postat av: Marie

Alltid gott med en klippning och lite färg =)
DKNYs gröna äpple har jag haft, den är slut nu men jag gillade den verkligen. Ska kolla in det röda nu nästa gång. Den nya Hugo Boss har jag ingen koll på men ska försöka kolla in den med, KRAM

2007-09-20 @ 14:39:13
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0