SATC!!

Dessa fyra kvinnor har inspirerat mig så i modebranschen.
Även om dom är påhittade så är alla tjejerna i Sex and The City, Chatlotte, Carrie, Miranda och Samantha riktiga kändismodeikoner. Eller hur säger man det?
Jag är säker på att all ni vet att det är en SATC film på g, och inspelningen har redan börjat, du kan vara säker på att vi lär se en massa bilder på dessa tjejer i fantastiska utstyrslar som dom är kända för att ha.
Med tanke på dom tidigare bilderna från filmen är det helt klart att tjejerna (eller i alla fall kostymdesigner Partricia Field) inte förlorat den känslan för mode.
Filmen släpps inte förrän i maj 2008, dock då i USA, men vi kan redan se att dessa brudar fortfarande är  aktuella!

Jag ska i alla helt klart se den filmen då jag har blivit ett fan.
Plöjer fortfarande igenom boxen jag har hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0