Otrevlig kund!

Hade nyss inne en kund som var riktigt otrevlig.
En stor gubbe med stor ölmage, eller hur ska man beskriva honom.
Såg direkt att han var otrevlig. (Ibland kan man faktiskt känna det på sig innan man pratat med personen)
Först skällde han ut min kollega som skulle gå på lunch!?!

Sedan skulle hans dotter (adopterad från typ nigeria) köpa en datakabel.
Hur gullig liten tjej som helst. Jätte försynt.
Han skällde på henne för att hon inte visst vilken modell det var när jag frågade henne.
Fick snabbt hoppa in i diskussionen och rädda den stackars flickan genom att visa henne att det fanns på baksidan av batteriet. Sedan när jag hämtat produkten åt tösen så skulle dom betala. Jag sa snällt att det kostar 365:- Då vänder sig gubben åt tjejen och skriker i örat på henne att DET KOSTAR 365:- ALLTSÅ 400:- BETALA NU DÅ FÖR FAN! ELLER KAN DU INTE DET HELLER???

Shit alltså! Jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Men tillslut betalade han för henne och dom gick ur butiken.
Så synd jag tyckte om tjejen. Vet inte om det var hennes pappa men det såg nästan så ut. =(

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

ha en fin kväll! kram

2007-09-08 @ 19:47:42
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Elin

Fy fan vilken människa :/

2007-09-09 @ 10:38:14
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0