Nytt spel?

Funderar på om jag ska kila bort till EB Games och köpa mig ett nytt PS2-spel kanske?
Börjar tröttna på Sims nu. Och nu nrä pengarna kommit så går det ju ann.
Får kila bort på lunchen, så kan jag tjöta lite med killarna också =P

Idag har jag varit på arbetsintervju hos Trestads Mobiltelefoner. Gick väl så drä.
Var inte så jättetaggad dock då jag såå gärna vill vara kvar här på TM.
Men men vi får väl se hur det går. Dom skulle höra av sig i början av nästa vecka.
Det roligaste var att det hade sökt 58 personer, utav dom hade 10 sållats ut. Sedan vart det 6 kandidater som kom till intervju och jag var en av dom. Känner man si glite speciell eller? *skratt*

Mår faktiskt bättre dag för dag. Vet var det beror på men inget jag skriver här =P
Har haft funderingar nu det sista att skaffa egen lägenhet då jag fått mersmak dom dagarn som C inte varit hemma nu. Men jag får se hur det blir.

Tror inte så mycket på att man i förhållande tar en paus och flyytar isär.
Brukar inte funka i längden. Men nått får göras snart i alla fall. Det är en sak som är säker.

För längesedan sa en mycket klok person en sak om mina fröhållanden som tyvärr visat sig vara sann.
Kan ju bara säga - Du hade rätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0