Ny vecka!

Då kom ännu en vecka. Det är konstigt det där med tiden ibland. Ibland går den så fort och ibland önskade man att det kunde gå snabbare. Det är tur att det är som det är. För alltid passar det någon.

Nu i veckan hade jag önskat att jag var klonad, eller att jag kunde spola tillbaka i tiden och göra om saker och vara på flera ställen samtidigt. Guud vilka misstag man absolut inte skulle gjort.
Tänk så mycket mer man kunnat göra.
Tänk var mycket mer du skulle testa som du aldrig tidigare vågat.
Tänk vad du kunnat göra, precis som du känner utan att såra någon.
För hade du sårat någon så hade du bara kunnat spola tillbaka tiden och göra det ogjort.

Ikväll ska jag bara t adet lugnt.
Just nu önskade jag att jag hade mitt drömhus att mysa runt i när man kom hem.
Lägenheten min är inte så himla mysig, men den duger tills vi hittar hus.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du, egenskapen att spola tillbaka tiden är vi nog många som skulle vilja ha. Jag tillexempel ;)
Hur går det med husletandet, är det aktivt eller ligger det lite på is? KRAM

2007-09-10 @ 12:13:16
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: Marie

Ja visst blir man!

2007-09-11 @ 14:14:32
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0