Ny ansiktsprodukt!

Tänkte bara tala om för er där ute som letar efter en bra produkt att tvätta asiktet med.

Köpte för drygt en vecka sedan en produkt som jag bara älskar. Det är Cliniques nya produkt 3-step care system. Det finns tre olika sorters "paket" för olika hy. Då jag har en sån hy i ansiktet att jag är fet i "t-zonen" fick jah paket nr 3. Älskar den redan från första början. Så ska ni köpa ny, så rekommenderar jag denna varmt!

image160

Redan efter att man för första gången smörjt på rengöringskrämen så känns det så underbart.
Kan inte riktigt beskriva det mend et var en sån fräsch och skön känsla.

Nu har jag en mjuk och len hy i ansiktet som jag alltid önskat mig.
Utan finnar och "pleter"

(Låter ju nästan som en reklam för produkten. Skillnaden från TV:n är att jag inte får betalt för att berätta dett för er)

Men denna produkt kan jag starkt rekommendera som sagt.
Finns att köpa i den närmaste parfymhandel och kostar endast 550:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0