Nothing!

Idag har jag absolut inget nyttigt att skriva. Inga tankar!?

Var inne och kikade på kompisens blogg och hon pratade om Håkanssons produkter. Inget som jag har hört talas om men det är alltid värt att testa. Som jag skrev i ett inlägg innan så testar jag nu den nya serien ifrån Clinique. Helt uinderbar måste jag säga igen. Min hy är så len som sammet och alla pleter är på väg bort. kan jag verkligen rekommendera. Men tillbaka till Håkanssons produkter. Lät intressant med vitaminspray. Men jag ska låta henne testa innan och ge recension =) Vill ni också veta så kika in på Maries blogg!

Jag jobbar idag för övrigt och efteråt ska jag träna fotboll. Ska bli skönt att komma igång efter förkyldningen: Hoppas bara att jag inte förlorat all kondition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0