Klädval?!

Shit! Vad ska man ha på sig? Känns som man inte har något att ha på sig typ. Kläderna i garderoben är gamla och absolut inte "fest-material". Är det bara jag som känner så att man vill köpa nya kläder varje gång man ska gå ut bara för att ha något nytt och spännande?

Kom på att jag har ett presentkort på Vero Moda liggandes hemma. Ett som ger mig tillåtelse till privat shoppinghjälp. Vilket jag verkligen skulle behöva just nu när det känns som inget passar!!!
Kan vara skönt att hitta sin stil, och verkligen köpa kläder som passar din kroppstyp!

Det är konstigt. Jag är inte den som är nöjd med min kropp. Så då blir man ju jätteglad varje gång någon säger att man är snygg m.m. Det värsta är väl när man får känslan av att man är hur fet som helst?! 

 

Inte för att jag tror att jag lider av fetma men ibland kommer den känslan.
Någon som känner igen sig?

Hur ska dagens idealkvinna va?
Ska man har "kärlekshandtag"?
Eller ska du vara vältränad smal?
Eller ska du vara pinnsmal?

En tjej som har en helt underbar kropp är Jessica Alba!

image168

Älskar hennes former och hon ser verkligen sund ut!
Inte anorektikersmal utan vältränad smal.
Förstår ni vad ajg menar?

Vad tycker du en idealkvinnas form ska vara?

Kommentarer
Postat av: Karin

ikväll är jag hos familjen och ska snart äta/dricka gott.. imorgon blir det fest hemma hos mig! dudå?

2007-09-07 @ 18:37:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

svar: Åh tack för din kommentar, den värmde :) varför ärden trevlig att läsa då=)?
Ha en underbar fredag!

2007-09-07 @ 18:46:59
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Mia

...nu ska jag vara sådär tråkig igen...! Jag tycker inte att det finns någon idealform (e så jäkla trött på alla tidningar, filmer osv som skapar alla dessa ideal)!! Alla är vi olika och det tycker jag är bra! Lagom är väl ett bra ord att använda. Då lagom är olika för olika personer, och olika personer gillar olika saker. Det vackraste som finns är en lagom tjej som trivs med sigsjälv, som riktigt strålar, oavsett kroppsform ;-) En del personer passar som mulliga, en del passar som smala, en del passar som vältränade... någon som håller med?

2007-09-08 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0