Inspiration!

Nu har jag troligtvis fått världens bästa Mia att starta upp sin blogg på nytt.
Hon har ju utbildat sig till kostrådgivare och personlig tränare.
Så jag sa det att hon borde starta en blogg om just träning och kost.
Det finns ju säkert många som vill läsa om det.
Eller är jag helt ute och cyklar?

Efter jobbet ska jag hem till en vän och se på film.
Ska bli intressant att se hur detta slutar.

Är ledig imorgon - Guud vad skönt!
Sedan är jag ledig torsdag, lördag ocoh söndag med.
Dock kommer jag jobba varje dag hela nästa vecka!!! =(

Måste ha legat galet inatt, min nacke är alldeles öm =(



Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin måndag:)

2007-09-17 @ 16:18:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0