Bra morgon!

Kan det vara så att man kan bli på såå mycket bättre humör av att duscha på morgonen??
Jag har nog bland det sämsta morgonhumören i Sverige! Jag är huur grinig som helst!
Men idag känns det som jag vaknat på rätt sida. Givetvis var jag inte så pratglad när jag vaknade men nu verkar det som hela världen ler mot mig. Och gör dom inte det så ler jag och DÅ ler minsann heal världen mot mig!?!

Det känns så himla bra idag. Är på bra humör idag!

Startade som vanligt dagen med frukost och sedan två avsnitt från min Sex and The City box!

image175

Vet inte vad det är men det får mig på gott humör. Kan bero på att jag skrattar åt det.
Sedan måste jag bara fråga...  hur söta är inte Cariie och Aidan tillsammans då?

image176

Hur gulliga som helst!
Har du sett Sex and The City?? Vad tycker du om det?

Ha som jag en underbar dag!
Och hoppas att ingen förstör det för dig!

Massa kramar!!!

Kommentarer
Postat av: J

Oh gud, SATC är bäst :). Kan kolla på avsnittena om och om igen trots att jag har kollat igenm hela min box säkerligen 10 gånger.

2007-09-17 @ 20:55:55
URL: http://romanov.blogg.se
Postat av: Nina

hoppas du får en härlig tisdag!! :D

2007-09-18 @ 13:22:22
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0