What to do?

Idag har jag kikat på lägenheter. Var nämligen ledig idag så jag satte mig och ringde runt till dom som är så kallade "privata" hyresvärdar. Men vi får se hur det blir. Har satt upp mig på intresse så skulle han höra av sig innan söndag om det blir något. Hoppas hoppas. Börjar bli lite stelt att gå omkring här hemma med C.

Men om det bli en lägenhet till mig så kan jag flytta in redan den 1:a november. Perfekt!!!

Hade med mig min underbara syster och hennes dotter.
Gav mig lite goda råd och gullade med Emma. Söt flicka det där =)

Imorgon blir det kanske film hos någon kompis.
Försöker vara så lite som möjligt hemma.
Men det kanske är förståligt?

Nu ska jag försöka sova bort min lilla förkyldning som har uppstått i natt. =(

God natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad kul!
Var någonstans??
kram

2007-10-03 @ 10:02:51
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: Marie

Gött att du känner så. Ja det är ju centralt och bra! Kan vi inte ses någon dag? KRAM

2007-10-03 @ 12:17:19
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0