Vill nu!

Det finns inget jag hellre vill än att flytta.
Och jag vill att det ska hända nu. Fort, fort!

Drar till Ikea på torsdag med Cilla. Får i alla fall köpa en säng.
Sedan får jag se vad jag kan behöva ha mer.
Kommer nog ta en evighet att bara välja ut en säng.
Är rätt kräsen och konstig där.

Håller på att vakna nu. Börjar tolv, vilket är rätt skönt.
Ska fixa till håret så kommer bilden jag lovat. På min nya frisyr, tillfixad.
Det blir nog en tofs idag.

Vaknade med ont i halsen =(
Vilket kan innebära att jag inte kan träna eller sola.
Men fotbollsträningen igår gick ju bra, men det är kanske därför jag har ont nu? =/

Jag får se hur det urartar sig fram på dagen.
I så fall blir det lite styrka och sedan en lång och god stretchning.
Måste töja ut mina korta muskler känner jag.

Sedan blir det solning och inatt ska jag sova hos Cilla.
Få se om det blir så att jag måste åka hem med bilen till C eller om jag kan ha den på onsdag också?

Nu ska jag fixa i ordning lite.
Lägger upp en bild strax.

Tills dess
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0