Varför?

Blir det aldrig som man tänkt sig?
För det första hade jag trott att jag skulle få kommit in i lägenheten i helgen men det blev det inte.
Sedan för att få tankarna på något helt annat så hade jag tänkt komma igång med styrketräningen från och med måndagen. Men då blev det först fotbollsträning måndag kväll, vilket ändå är okej för att det är träning. Så då tänkte jag att det skulle bli idag istället. Men då ska vi ha spelarmöte till kvällen. Och jag slutar 17 så innan jag kommer till Uddevalla är klockan halv 6 och då ska jag till butiken på torp för att lämna grejjer. Så då hinner jag inte träna emellan det och mötet som börjar 19. Gillar inte att stressa när jag tränar. Men imorgon så börjar jag ju först vid två så då hinner jag innan jobbet. Ska bli skönt!

Det var fotbollsträning igår då som sagt och ÄNTLIGEN släppte det för mig. Jag kom in i spelet, lyckades hålla kvar kontrollen på bollen och även att göra fina uppspel och mål! Kändes så skönt. Hade väldigt mycket energi att göra mig av med kände jag också =)  Så det ska bli jätteskönt att träna styrka imorgon =)

Är huur godissugen som helst. Men har även lovat mig att inte äta något onyttigt, såsom godis och läsk förrän jag flyttar in. Det är en tidsperiod som jag borde klara hålla tycker man. Men eftersom jag är såå godissugen nu måste jag göra något. Det blir att jag får springa bort till ICA och köpa någon sån där mörk choklad. Visst är det också godis men det är inte lika onyttigt som ljus mjölkchoklad.



Nu ska jag fixa lite i butiken.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Mia :-)

Kænner igen det dær med att det inte blir som man tænkt sig... suck, det e trøttsamt! Nu har ja i alla fall kommit igång o børja træna, pilates igår och intervalltræning idag :-) Imorgon blir det styrka... så får vi væl se om det håller i sig, eller om ja blir sjuk eller något.. Saknar dig! PØss

2007-10-23 @ 16:51:08
URL: http://lillamiabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0