Trött!

Just nu känner jag så mycket!
Har så mycket känslor i mig så jag vet inte vad jag ska göra eller tycka.

Varför kan inte livet vara enkelt ibland?
Fast man måste väl helt enkelt ta sig ur detta så väntar något ännu bättre på andra sidan, eller?

Det är så sant det som Fergie sjunger i sin låt "Big gilrs dont lie".
"Fairytales don't always have a happy ending, do they?"

Alla säger att jag alltid är den som kommer glad och är fruktansvärt lätt att tycka om!
Det kan jag nog hålla med om.
Men just nu är det bara såå jobbigt att vara glad.
Vill bara gråta, men
"It's time to be a big girl now
And big girls don't cry"

Det är bara att klistra på sig leendet när man går utanför dörren.
Låtsas om att man inte är brydd.

Men en lägenhet (EGEN) hade inte varit fel nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0