Styrka - done!

Äntligen har jag tagit mig till gymmet. Äntligen har jag genomfört ett styrketräningspass.
Men det var nära att det inte blev av. För först upptäckte jag att jag inte hade något vatten, och jag som jämt blir så törstig när jag tränar =( Men det skulle gå ändå. Sedan hade ju Sandra glömt packa ner några skor!!!

Fick springa upp till receptionen och fråga om det var ok att träna i strumpelästen, och det var det.

Nu står jag på jobbet och börjar känna hur min kropp kommer in i sin chock!
Vaddå? Styrketräning?
Det har du inte gjort på fyra månader!
Du måste ju förvarna mig innan du startar med det där!!!

Gjorde väl kanske lite fel med styrkan då jag satte full fart direkt. Fullt motstånd för att riktigt pumpa igång musklerna!!!
Men jag kan lova er att det lär jag känna imorgon. Känner redan hur min rumpa börjar domna bort!!!

Avrunda träningen med lång och god stretch och sedan 20 minuter i solariumet! Hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0