Snart över.

Då var snart denna måndagen över. Arbetet menar jag då givetvis. Har två timmar kvar att jobba. Ensam =(

Men som tur är så såg jag att min vän Marie var här och skulle på sån där Make-Up skola eller vad man ska säga. Det är The Make-Up Store som håller i sminkkurser. Pågår i en timma och kostar 500:- Efter kursen får du då välja ut smink för den summan. Riktigt värt det. Ska bli spännande att se hur hon blir. Är ni också nyfikna kan ni kika in på Maries blogg. Tror säkert att hon lägger upp en recension och bild på hur det var - blev =)

Snart är det träning på g. Ska se om jag hinner kila in någonstans och köpa en redbull. Dricker det dels för att det är gott och sedan gör den mig faktiskt piggare. Eller så är det bara inbillning. Det är konstigt det där med inbillning. Om man verkligen tror en sak så får du kroppen att reagerar precis som du tror. Till exempel om du är helt säker på att du är sjuk så givetvis kan du lura kroppen att bete sig precis som man är sjuk även om febertermometer visar det motsatta. Det är fantastiskt ändå hur hjärnan styr kroppen...

Nu ska jag grejja lite i skyltar med mera.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jessan

jag vill också göra så ju:O vart finns de?

2007-10-23 @ 14:19:42
URL: http://jezzpezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0