Kan lika gärna köra in i berget...

Ta det lugnt, bara en tanke som slog mig i morse när jag körde bil tioll jobbet.
Men kom på att det är det inte värt det.

image182

Har ju så många som älskar mig, så varför köra hans bil in i väggen för något han säger?
Jag fattar inte att man kan bli så ledsen för något man var enig om.
Har nog aldrig känt mig så här nere.
Och det värsta är att man måste stå bakom disken på jobbet och le till alla kunder när man mår skit!
Vill bara hem och packa färdigt och dra!!!

image183

Mitt hjärta är mycket annat än helt just nu..
Det är tur att jag har så många som bryr sig om mig och så många som erbjudit mig boende när han igår kasta ut mig. Men sånt är livet.

" Detta är bara en lite del inför den stora prövningen"
Sagt av min kloka kompis igår när det var som värst =(

Älskar er alla mina goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänker på dej!!

2007-10-04 @ 09:57:35
URL: http://redtail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0