Inte min dag =(

Började att man vaknade och det snurra... fortfarande full???

Duschade och gjorde mig iordning för att ta mig till jobbet. Bussen skulle gå halv tolv så jag och Åsa (som ville med till torp) började traska mot busshållplatsen. Väl på bussen tänkte jag att ajg skulle vara smart och ringa min kollega och fråga om han (som vanligt) ska ha en redbull innan jobbet. Till min förfäran sa han att vi har ställt om till vintertid i natt så jag är en timme tidig!!!

Både jag och Åsa brast ut i gapflabb och blev tillsagda av en fyllegubbe på bussen att vi bokstavligen ska hålla käften! Vaddå otrevlig så här på söndagsmorgonen?!

Till råga på allt höll vi på att bli överkörda av en kundvagn när vi väl var inne på torp!

Absolut inte min dag.

Jobbar till halv sex idag och sedan ska jag bara hem och slappa i soffan.
Hoppas att min hyresvärd ringer snart och talar om att lägenheten är klar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0