IKEA igår...

Guud va vi höll på =)

Var ju som sagt på IKEA igår med en vän. CIlla och Pia tittade även dom dit då dom senare skulle vidare till Göteborg. Tror vi gick igenom hela Bäckebol på 40 minuter, då inte medräknat hämtlagret, där var vi ett bra tag =)

Det ända jag skulle göra var egentligen att åka ner och inhandla möblerna till lägenheten jag får senast onsdag. SÅ jag skrev ju upp vart allt låg osv. Om jag hade varit lite klokare hade jag skrivit om det så det gick i sifferordning, för som vi sprang där bland hyllorna. Och jag tycker synd om min vän som fick bära ALLT, och då skojjar jag inte. Jag orkade ju inte bära något så han bar allt själv. Sedan ville han itne ha hjälpt heller!! Blev riktigt impad på hans styrka och tålamod med tre tjejer mot honom =)

Efter vi betalt opch fått alla grejjer så var det dags att ta sig ut till den stora bilen jag hade lånat för dagen. Problemet var nu att bilen inte var tillräckligt stor, eller så hade jag köpt liite för mycket kanske? Men efter någon timma eller så, när vi packat om bilen för tredje gången, så fick vi med allt. Då fick vi lägga bordet och tv-bänken i Pias Celica.

På vägen hem stannade vi på McDonalds.
Lyckad dag ändå tycker jag.

Nu är väntan ännu större på lägenheten, och det känns att det börjar närma sig =)

Idag slutar jag vid fem och då ska jag möta upp mamma för att tillsammans kila bort till Jysk och köpa mig ett soffbord som jag spanat in. Hoppas bara att det finns kvar...

Nu ska jag snart få en provjobbare här, så jag får la kila!

Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh Ikea! vad längesen man var där. Älskar verkligen att gå runt där bland alla godsaker =)

2007-10-26 @ 14:59:18
URL: http://linasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0