DU måste!

Har tvingat med mig en kompis till IKEA imorgon. Sa att han bara var tvungen att åka med då jag inte klarar att bära en soffa och säng själv. Konstigt tyckte han =/

Då blir det ännu en tur till IKEA. Denna gången ska jag köpa med mig möbler för att sedan placera det några dagar hemma hos pappa. Får förhoppningsvis lägenheten nu till helgen så då var jag tvungen att köpa möbler nu, imorgon.

Senast onsdag (1 november) tidigast lördag får jag lägenheten garanterat nu. Längtar som bara den.
Ska bli hur skönt som helst att bo ensam och framförallt att grejja i ordning i lägenheten.

Ska höra med min hyresvärd om det finns möjlighet att kika på lägenheten en igen för att planera vad som kan köpas innan jag flyttar in och så. Får väl ta och ringa han senare...

Är helt dött här på Torp idag. Perfekt dag att shoppa på. Ingen kö alls! Så ni som bor här i närheten och inget har att göra, åk till Torp och kolla i affärer! Dessvärre är det mindre roligt för oss i butikerna då det inte finns något att göra istället. Förhoppningsvis somnar jag inte =)

Nu ska jag snart ha en timmes rast. Få se vad jag hittar på då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0