Dags att ta tag i sitt liv?

Nu kanske man ska börja utmana ödet.

Jag är en tjej på 22 år och som för första gången i mitt liv ska bo och sköta mig helt själv. Vaddå att utmana ödet? Jag måste sluta upp att bry mig om dig. Du får ju göra vad du vill. Försöker bara hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka på dig eller någon annan. Tänk om man kunde snabbspola sig igenom all pina. Men sedan, om man tänker om, va tråkigt livet hade varit då. Inget lidande man kommer ihåg, utan bara lycka. Man hade säkert gått under, eller blivit helt crazy i huvudet?!

Jag måste rycka upp mig och leva livet som det är just nu, annars kommer jag någon gång ångra mig.

DU får göra precis va du vill med ditt liv.
Men just nu HATAR jag dig!

Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en go kväll ;)

2007-10-12 @ 16:57:00
URL: http://Sabor.blogg.se
Postat av: anna

för att känna lyckan måste man ju kunna jämföra med olyckan

2007-10-12 @ 17:05:18
URL: http://aaccz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0