Oj oj..

Nu var det längesedan jag skrev här.
Har egentligen inte haft någon lust dom gångerna jag har haft tid. Tid är något jag också saknar nu när jag flyttat in. Men nu är allt klart. möblerna är uppe och allt är igång. Det jag saknar nu är hyllor och byrå, har ju knappt några garderober för mina kläder =(

Just nu går jag på halvfart. Känner att jag är på väg att bli sjuk. Får se om det blir någon träning idag. Det får dagen utvisa. Men det var längesedan nu så det blir nog antagligen så ändå.

Min chef blir borta ytterligare några dagar och då får jag hoppa in för honom. Tur för mig kan man säga då jag inte har mer tider annars. Mitt vikariat här på TM gick ut den sista oktober så nu är jag endast timanställd.

Blir väl till att leta nytt extrajobb någonstans. Men det blir nog efter julen då jag kommer ha rätt fullt upp tills då här på TM.

Ska ta och slänga in lite bilder på hur lägenheten min blev så fort jag får bilderna till datorn, vilket troligtvis blir redan ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0